lördag, juni 21

Min nya ögonsten

Äntligen har Sony Ericsson släppt sin nya kameramobil i Cybershot-serien, C902 heter den närmare bestämt. Fick mitt exemplar nu i veckan och är verkligen helnöjd med mitt inköp. C902 har en extremt läcker design och är inte alls lika klumpig som deras K850i är. 5 megapixlar står till förfogande, betydligt mer snabbladdade menyer samt en helt ny blixtfunktion till kameran. Har inte hunnit sätta mig in i alla olika inställningar än för det finns en hel del, men jag lät hur som helst min kära kollega Alexandra stå modell för testskjutandet av kameran. Här ser ni henne, något överraskad över att jag slängt upp en kamera framför ögonen på henne, i full action med att märka om filmer!

1 kommentar:

HelloAtK sa...

snögg mobil :D
gaaah. jag blev ju fan skit rädd och gapa när du bara sa: "öhh" och sen klicka de till .
du är rolig du :P