torsdag, juni 26

Jag måste gå och lägga mig snart säger hon

Sitter och lyssnar lite avslappnat på Scarlett Johanssons stämma, vet inte riktigt varför men den funkar bra som bakgrundsmusik för stunden. Hon sjunger om New Orleans och hur hon önskade att hon vore där. Kan inget annat än instämma.
L har gått hem, vi åt popcorn och kollade på Arn förut. Blev påmind över hur mycket jag egentligen hatar svenska filmer. Jag avskyr dem som pesten och blir lika förundrad varje gång över hur folk kan ha något intresse av att kolla på dessa alster. Det är liksom bara så mycket jag stör mig på. Men filmen var ändå helt klart godkänd faktiskt, hade det inte varit för några usla skådespelarinsatser och en på sina ställen ganska rutten dialog hade den nog fått en trea. Eller som L uttryckte det hela: "Vafan det ser ut som de är dubbat när de talar ju!". Klockren beskrivning tycker jag personligen, haha, Hon är rolig min L. Ibland kanske utan att veta om det själv. Hon skriver i ett sms att jag ska gå och lägga mig om en timma. Så jag får väl göra det. Håller på att ställa om min dygnsrytm en smula. Tänkte kapa några minuter per dag av min vakna tid så att man till slut somnar omkring tolvslaget. Snart är det helg igen, ganska galet hur fort en vecka går när man tänker på det lite. God natt alla escape monday'ers.

P (eace) & L (ove)

Inga kommentarer: