fredag, maj 2

Tid för gaddning

Nästa fredag, den 9 maj närmare bestämt, kommer jag att göra mitt livs första tatuering och jag är naturligtvis väldigt taggad. Hade gärna snabbspolat igenom hela nästa vecka om jag kunnat. Är dock lite smånervös redan eftersom verket kommer att pryda en ganska stor del av min rygg och mina skulderblad, men allt känns rätt både vad gäller motiv och studio så det lär gå vägen. Har även redan massvis med bilder i mitt huvud på kommande tatueringar, känns som att jag håller på att bli en smula fixerad kring det här med kroppsmålning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I slutet av maj kommer min! Lär lipa som den mes jag är! xD /Lilldeann

lejnox sa...

du tänker så till med stort på en gång alltså! vad blev det för motiv till slut, eller visa bild på hur det blev sen istället!

lycka till!

[P] sa...

Haha, tror jag inte Viktor. Du grejar nog det :P Får höras snart tycker jag...

Kommer att ta 2-3 sittningar att göra färdigt den, kanske ännu fler. Beror lite på hur länge man pallar att sitta vid varje tillfälle :D Men ja, bilder lär väl dyka upp här på bloggen...