torsdag, juli 31

Stayhard!

Alla som känner mig vet att jag mestadels vandrar omkring här på jorden iklädd t-shirts av olika slag. Oftast en vit eller en svart sådan. Ibland en mer färgglad historia. Därför blev jag oerhört glad när jag i veckan stiftade bekantskap med hemsidan Stayhard Fashionline som jag kom i kontakt med via annons i en tatueringsblaska. Denna sida har nämligen helt galet snygga t-shirts för försäljning! De flesta ligger på någonstans mellan en femhundring och en tusenlapp i pris. Att lägga en tusing på en t-shirt kan tyckas vara mycket, men vem bryr sig egentligen så länge man hittar något man varit på jakt efter? De har även en mängd grymma accessoarer och snygga skjortor. Eller schöna skjortor som en stekare skulle ha sagt. Hur som helst, min första vistelse slutade i en beställning av en t-shirt, ett armband och ett halsband. Förmodligen inte min sista order därifrån…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycke skum känsla, kom precis from Stayhard efter att ha letat efter kläder/Accessoarer på måfå on the web, hade precis lagt denna i favoriter, då jag snurfa in på din blogg, och vad ser jag där, Stayhard!

[P] sa...

Hehe, vilket sammanträffande :-)

Ses i butiken i veckan mate.