torsdag, augusti 7

You'll Never Walk Alone

I förrgår fick man så äntligen se sitt älskade Liverpool spela live för första gången. Hade ju helst valt att se dem på Anfield, men detta fick duga som start. Vinst med 4-1, laget ser starkt ut inför säsongen som stundar. Några timmar före matchen mot Vålerenga så vimlade halva Oslo av rödklädda människor. Dessa oerhört vackra människor. Oslo var en brinnande äng att promenera fritt i för alla med ett Liverpool-hjärta. Endast vi kan förstå och överleva elden. Jag och brorsan satt och slukade ett par öl (Carlsberg givetvis) på Saras telt där ett bra gäng Liverpool-fans hade samlats. Spelade in lite som du ser i klippet nedan med mobilen mitt under sångernas sång. Den vackraste av sånger som kan leta sig in i ett par Liverpool-öron. Brorsan är med på ett hörn i klippet också. Jag diggar verkligen min bror. Han är utan tvekan en människa jag hade kunna täcka en avlossad pistolkula för.

2 kommentarer:

Anonym sa...

cool, cool. men när kommer du hem? du får ta och visa mig hur man lägger upp ett youtube-klipp.

[P] sa...

Yeah, visst, det löser vi. Kan nog ta det i helgen.