söndag, augusti 31

Att gå i mina skor kanske är lite lättare idag

Har inte skrivit här på ett tag nu, av olika anledningar. Den största och mest bidragande är väl att jag varit ganska sysselsatt i den verkliga världen det senaste. På jobbet har det de senaste två veckorna inventerats. Detta har gått väldigt smidigt faktiskt, kanske något lättare än vad jag hade förväntat mig. Men det är väl så när man är grym på att strukturera saker och ting, helt enkelt. Har utöver detta äntligen börjat träna på gymmet igen, vilket känns förbannat skönt. Som jag har saknat allt som hör träningen till. Denna helg har jag dock inte gjort ett skit, för en förkylning från helvetet har knockat mig totalt. Ni vet en sån där jävla förkylning när det liksom känns tungt att bara andas. Stannade hemma ikväll och såg mitt älskade Inter premiärspela mot Sampdoria (1-1, Zlatan målskytt). Övertid i butiken plus semesterlön ledde till mitt livs största månadslön hittills vilket givetvis var välkommet. Har även spenderat tid till att planera min nästkommande tatuering. Det kommer att bli en half sleeve, möjligtvis ¾, har inte riktigt bestämt mig. Stilen kommer, som jag nog nämnt tidigare, med säkerhet att bli japanese black and grey, med några rödfärgade inslag. Känner mig helt säker på att den kommer att bli galet snygg, men kommer inte att göra den förrän till vintern. Tiden dit kommer att gå snabbt. Allting verkar stämma just nu. Denna gången kommer jag att njuta av stunden istället för att invänta kraschen, för det känns nu faktiskt ganska lätt att gå i mina skor.

Inga kommentarer: