onsdag, augusti 29

Oktober, och en dröm

Den första oktober kommer en dröm som jag haft sedan ett par år tillbaks att gå i uppfyllelse. Då kliver nämligen det för mig, på senare år, viktigaste bandet upp på scenen på Tyrol i Stockholm - och jag kommer att vara där. Fick ett tips från en vän att kolla upp detta (tack spett) och jag trodde inte att det var sant förrän biljetten nu finns i min ägo. Flera gånger har jag suttit och knåpat på en Englands-tripp för att se dem live, men alla gånger har mina planer gått i kras av olika anledningar. Men nu, i Stockholm, då jävlar kör vi. Då är det inga planer som slås i kras, denna gång blir det mina trumhinnor. Nedräkningen har börjat…

Funeral For A Friend - History

2 kommentarer:

lejnox sa...

vi har spett att tack för mycket! :)

[P] sa...

yees, spett for the win! helt enkelt.