torsdag, augusti 16

Nu är den här!


Efter en sisådär fem års försening är den nu äntligen här – första säsongen av världens bästa TV-serie: That 70’s Show! Med svensk text alltså. Engelsk text har ju funnits ute ett bra tag. Men jag har valt att vänta på den svenska utgåvan. Och som jag har väntat. Det finns tre serier jag håller extremt varmt om hjärtat: Seinfeld, Scrubs och That 70’s Show. En random episode från någon av dessa tre serier livar upp vilken gråmulen dag som helst för undertecknad. Seinfeld och Scrubs-boxarna står redan snyggt placerade i DVD-hyllan och nu har dem alltså fått sällskap. Jag fick mitt exemplar idag och har redan hunnit smeka ett par episoder varsamt. Du har väl inte missat denna underbara TV-serie? If so! Iväg till Discshop och beställ ditt exemplar redan idag. 329:- + 10:- frakt är ju ingenting i jämförelse med den kärlek du får i utbyte.

Redan den 26/9 släpps säsong 2 med svensk text. Visst har vi plöjt igenom säsong 1 redan ett par gånger långt innan dess?

3 kommentarer:

lejnox sa...

jag har också beställt ett ex! som man har väntat...

(är frakten bara 10:- på discshop förresten?)

[P] sa...

Beställer man bara en film blir det 10:- i frakt, men beställer man fler blir det något dyrare ^^

lejnox sa...

aha det har ju aldrig jag fått eftersom jag beställer så många som möjligt på en gång. men kan ju vara bra att veta.