onsdag, mars 25

En näst intill perfekt start på dagen

Onsdagar innebär numera att undertecknad är helt ledig från jobbet. Jag har kommit på att vara ledig mitt i veckan passar mig alldeles perfekt. Ser det lite som vardagslyx, och den vill jag ta vara på! Jag ser därför till att alltid boka in alla aktiviteter just på onsdagar; tatuering, klippning, tvättning, fika - ja vad det nu kan tänkas vara. Idag stod massage på stans underbara kallbadhus "Mitt i sjön" på menyn! En halvtimme innehållandes varma lavastenar och stor genomgång av rygg och nacke var givetvis fantastiskt skönt för kroppen. Promenaden dit ner och hem igen var väldigt behaglig den med (hej vårkänslor) och det fanns många intryck att insupa där nere vid sjön. Gräsänderna som lekfullt gled omkring på den is som fortfarande hade kämpat sig kvar i sjön. Knastret från isen som sakta spricker upp kring trädet lite längre bort på bryggan. Med solen i ögonen hade man lätt kunnat spendera hela förmiddagen där, men ett möte på banken väntade så jag fick styra kursen in mot stan igen ganska snabbt. En näst intill perfekt dag på starten som summeras bäst med ett gäng fotografier:









Inga kommentarer: