onsdag, december 24

Julaftons första timme

Här sitter jag och skriver när en timma redan har passerat av denna Julafton. Ville mest ladda upp denna bild. Kolla! Jag fick en julgran till min lägenhet trots allt. Även om den är lite sned. Och bor i en liten blomkruka. Med streckkod. Snö inkluderat. Andreas och Petra kom förbi med denna vackra skapelse (som på fotot vilar mot mina nya gardiner) samt en hel påse med bullar när jag var sjuk igår. Det tyckte jag var gulligt. Vill även önska er som riktar era webbläsare mot denna blogg titt som tätt en God Jul.

När jag vaknat skall jag gå och lämna ett paket och sedan hem och äta med familjen och kanske öppna någon klapp. Känns underligt att det faktiskt har gått och blivit Julafton ändå. Jag känner absolut ingenting för julen i år. Heller.

Nästa vecka blir det en sammanfattning av året som fallit förbi. Min obligatoriska 10-i-topp-lista. En tinnitusnyårssmäll. Kanske en rad om ett brustet hjärta. Definitivt en om ett som faktiskt kände något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den listan ser vi fram emot per ;)

Ha en riktigt God jul du också, ät lite skinka och kolla lite kalle åt mig också :P

Ha de bäst

Anonym sa...

Nej den där julen som tydligen kommer varje år känns inte så speciell som för 10 år sedan...

Men God Jul i alla fall! :)