lördag, juli 25

I got the last one!

Har suktat länge efter ett särskilt halsband på Stayhard.se, men har tyckt att jag kanske inte har haft lust att lägga ut de 795 kronorna som det kostar. Men så får jag via deras nyhetsbrev nys om att de kör en sommarrea där borta just nu, så jag riktade snabbt min webbläsare dithän med siktet inställt på ett visst borstat stål. Och döm av min förvåning när jag ser att just mitt halsband är med på rean med inte mindre än 70%! Jag lägger givetvis ett exemplar i kundvagnen, tjoar ”Äntligen!” i bästa Gert Fylking-anda och skickar iväg ordern. Jag är glad. Ungefär två minuter senare skall jag visa länken för en vän, men hittar den inte. Den har tagits bort från hemsidan. Det går snabbt upp för mig, att undertecknad roffade åt sig det sista reaexemplaret! Idag fick jag det på posten, och fick börja med att såga lite då det var för långt, men nu sitter det som en smäck! Och jag känner stor njutning när det sitter där, samt att jag hade is nog i magen att vänta ett tag.
Halsband AR_135 från Acane Rezetti.

Inga kommentarer: