lördag, januari 26

Jag är en del av någonting

Då har man klarat av sin första vecka som butikschef, och än har butiken inte brunnit ner! Beställningar har skickats iväg, ett par stora beslut har tagits och det har antecknats viktiga saker på möten. Om någon hade berättat för mig för 3-4 år sedan att jag var en framtida butikschef hade jag garvat högt i ett par minuter eftersom jag alltid har hatat allt vad ansvar innebär, men tja, tider förändras. Liksom människor. Man hittar någonting man brinner för och är beredd att offra en stor portion tid på det.
En av butikens stammisar sade följande värmande ord till mig igår: "Jag hörde att du har blivit befodrad? Det var verkligen på tiden." Egoboost, ja tack. Hade det inte varit för Heath hade det varit den bästa veckan på fan så länge.

2 kommentarer:

lejnox sa...

vad fin bloggen har blivit!
bra att höra att det går bra med jobbet som butikschef!

Anonym sa...

Vet att du kommer fixa din befodran helt klanderfritt!, och är samtidigt riktigt glad för din skull pal!
Kunde inte ha en bättre chef :D.
Syns i butiken på fredag! /Mike