måndag, december 24

Julen är God eller nåt

Det är tydligen Julafton nu, det helas firas med att spela Guitar Hero 3 drickandes den underbara drycken som bokstaveras J-U-L-M-U-S-T. Känner mig väldigt Rock ’n Roll ikväll. Jag har inte hunnit låsa upp så många låtar än, men spelet verkar mycket lovande. Det spelades för övrigt en del Guitar Hero på den väldigt roliga förfesten i fredags. Tack ni som var där <3 (Tack Petra för inköp av spelet också förstås!) Vi gör om det snart igen. Då skall jag ha hunnit låsa upp samtliga låtar innan dess. Aj pråmiss.

Har även spenderat dagen med att hänga med min bror som är hemma från Norge och se två fina fotbollskarameller: Inter - Milan och Barcelona - Real Madrid. El Clásico var ganska trist, men vem fan bryr sig om det en dag när Inter spöat Milan. Julen är räddad. Forza Inter!

Om ett par timmar skall det öppnas julklappar tillsammans med släkten. Jag vet alltid i förväg vad jag kommer att få men det gör ingenting. Julen har spelat ut sin roll för mig för längesen, men det hela brukar bli rätt mysigt ändå. Man har ju aldrig tid för dåliga tankar under en dag som denna.

Så, God Jul önskar jag er alla (två? tre?) läsare av Internets kanske mest meningslösa blogg (borde den ens få bli kallad blogg?).

(Ta hand om er, se till att skicka en julhälsning via sms till någon ni kanske glömt bort. Eller bara vill bli ihågkommen av. Det kommer säkert att uppskattas. Människor har alldeles för lätt att bli bortglömda.)

4 kommentarer:

lejnox sa...

"...julhälsning via sms till någon ni kanske glömt bort. Eller bara vill bli ihågkommen av."
vad stämmer in på mig? :)

GOD JUL på dig per!

[P] sa...

Hehe, det är inte det första iaf ^^
Fast vi hörs väl ibland iaf? ;p

lejnox sa...

jadå vi är ju inte helt främlingar för varann! :)

var julen bra?

[P] sa...

Julen var toppen! Väldigt lugn och fin faktiskt. Hur var din? Var det stora paketet under granen ditt? :)