onsdag, december 12

Jag är Trevors förvirrade vagina

I lördags vankades det julbord med jobbet på Grand Hotel vilket blev till en oerhört lyckad kväll (bortsett från neandertalarna till dörrvakter samt ett par extremt dryga Boråsare som jag fick god lust att golva). När jag väl kom hem från denna trevliga tillställning var jag naturligtvis fortfarande jävligt tankad, och att somna berusad ledde till mitt livs mest bisarra dröm. Så bisarr att jag förmodligen hade blivit stenad till döds om jag levde under Antikens Grekland och delgav den för någon vis, skäggig man. Drömmen gick ut på att jag kände mig kissnödig, inga konstigheter så långt, och besökte därför toaletten i min lägenhet för att göra något åt saken. Det var bara det att jag i drömmen hade ett kvinnligt könsorgan istället för mitt vanliga. Jag har fortfarande bilden av mig själv ståendes naken framför badrumsspegeln - där jag förskräckt och ifrågasättande betraktar mitt nya könsorgan - på näthinnan. Den går verkligen inte att förtränga. Inga suddigum i världen kan sudda bort den. När jag vaknade kände jag mig som en extremt trasig och ensam människa. Ville mest stiga upp och duscha sittandes men var för rädd för att jag fortfarande drömde. Nu är jag för rädd för att försöka få min dröm tydd. För rädd för att få reda på någon obekväm sanning, vad det nu än kan tänkas vara.

(I gotta stay off that crack.)

Inga kommentarer: