tisdag, oktober 2

Vi ses på Hovet

Idag var jag uppe med tuppen (okey, SÅ tidigt var det faktiskt inte) och lyckades få biljetter till The Cure på Hovet i februari! Cure har länge stått överst på min ”band-jag-måste-se-innan-jag-dör”-lista och allt kommer att bli magiskt. Det blir jag och min vän Kristoffer. Ni vet han som snart gifter sig. Jag minns för väldigt längesen när vi gick i skolan och han en dag fyllde skolans väggar med Bloodflowers-posters. Jag förstod aldrig varför för jag visste på den tiden knappt vilka The Cure var. Jag tyckte mest att snubben på postern liknade Henrik Berggren lite. Idag är mitt förhållande till Cure aningen annorlunda, och jag längtar redan nu efter snön i februari.

3 kommentarer:

lejnox sa...

jag önskar att få se ditt betyg av filmen gangster :)

[P] sa...

Haha, jadu... Jag har faktiskt inte vågat ta hem den från butiken än. Av den enkla anledningen att typ 99% av alla kunder som hyrde den, totalsågade filmen när de återlämnade den :P

Svensk gangsterfilm känns bara... sådär.

lejnox sa...

det kan va den sämsta filmen genom alla tider ja! kass filmat och dålig story.